Gewijzigde openingstijden
Het gemeentehuis is op dinsdag 24 december geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 25 tot en met vrijdag 27 december is het gemeentehuis gesloten.
Het gemeentehuis is op dinsdag 24 december geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 25 tot en met vrijdag 27 december is het gemeentehuis gesloten.
U kunt een briefadres aanvragen als u (nog) geen (vast) woonadres heeft. Bijvoorbeeld als u schipper of kermisexploitant bent. Ook als u verblijft u in een tehuis of inrichting, en u kunt of wilt zich niet inschrijven op dit adres, kunt u een briefadres aanvragen. De gemeente beoordeelt de aanvraag.
U vraagt persoonlijk een briefadres aan bij de balie van het gemeentehuis. Bel ons via telefoonnummer 14 0521 om een afspraak maken.
U neemt mee naar de afspraak:
Let op: ook de gever van het briefadres moet persoonlijk bij de afspraak aanwezig zijn met een geldig identiteitsbewijs.
Gaan we akkoord met het briefadres, dan krijgt u vanaf dat moment op dit briefadres post van organisaties van de overheid. De gever van het briefadres moet die post aan u geven. U moet uw briefadres wel zelf doorgeven aan andere organisaties.
Twijfelt u als gever van een briefadres over mogelijke gevolgen? Bijvoorbeeld voor uw uitkering of huurtoeslag. Dan kunt u het beste advies vragen aan die organisatie voordat u toestemming geeft.
Geef de juiste gegevens aan ons door. Doet u dit niet, dan kunt u een bestuurlijke boete krijgen van maximaal € 325,- (artikel 4.17 Wet basisregistratie personen).
Heeft u vragen, bel ons dan via telefoonnummer 14 0521.