Inkoop Wmo Begeleiding vanaf 2018

Samen met zorgaanbieders en cliëntvertegenwoordigers hebben we een raamovereenkomst opgesteld om Wmo begeleiding in te kopen. Bij Wmo begeleiding kunt u denken aan individuele begeleiding, dagbesteding (inclusief vervoer) en kortdurend verblijf.

Iedere zorgaanbieder die aan de kwaliteitseisen voldoet, kan in aanmerking komen voor een Raamovereenkomst Wmo begeleiding. De kwaliteitseisen staan in artikel 15 van de Raamovereenkomst en in bijlage 2. In bijlage 7 ziet u welke stukken u moet aanleveren bij de gemeente voordat u in aanmerking komt voor een Raamovereenkomst. Wilt u zich aanmelden als zorgaanbieder? Mail dan de aanvraag en de stukken naar info@steenwijkerland.nl

Raamovereenkomst en bijlagen

Bijlage 6 kunt u invullen via Acrobat Reader (bij voorkeur versie 11). Als u het document opslaat op uw computer, kunt u het daarna openen met Acrobat Reader.
De overige documenten kunt u alleen uitprinten en handmatig invullen.

Gedragsverklaring aanbesteden

Op de checklist staat dat u een gedragsverklaring aanbesteden nodig heeft. Heeft u nog geen gedragsverklaring? Vraag deze dan zo spoedig mogelijk aan via de website van Justis. De aanvraag kan vier tot acht weken duren. Vermeld op de checklist dat u de gedragsverklaring aanbesteden heeft aangevraagd.

U kunt de verklaring ook aanvragen als u een zelfstandig ondernemer (ZZP’er) bent of als u een eenmanszaak heeft. In dit geval vindt u de instructie voor het invullen onder vraag 3 van de veel gestelde vragen op de website van Justis.

Toelichting op inkoop Wmo begeleiding

De Wmo begeleiding wordt anders georganiseerd dan de afgelopen jaren. Bekijk de presentatie resultaatsturing inkoop Wmo-begeleiding (pdf, 312 KB) voor meer informatie hierover.

Bijeenkomsten Wmo begeleiding

Bekijk de verslagen van de bijeenkomsten Wmo begeleiding.

Meer informatie

Voor meer informatie over de inkoop Wmo kunt u contact opnemen via het e-mailadres contractmanagement-sd@steenwijkerland.nl