Gewijzigde openingstijden
Het gemeentehuis is op dinsdag 24 december geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 25 tot en met vrijdag 27 december is het gemeentehuis gesloten.
Het gemeentehuis is op dinsdag 24 december geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 25 tot en met vrijdag 27 december is het gemeentehuis gesloten.
Heeft u een vraag of wilt u een klacht indienen? Op deze pagina leest u waar u moet zijn.
Heeft u een vraag over de manier waarop de gemeente Steenwijkerland handelt tijdens een aanbestedingsprocedure of een vraag over het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid? Deze kunt u aan ons stellen.
Inkoop is bij de gemeente geregeld volgens een gecoördineerd inkoopmodel. Kenmerkend voor dit model is dat de eindverantwoordelijkheid voor inkoop- en aanbestedingsprocedures decentraal in de organisatie ligt waarbij budgethouders en projectleiders ondersteund/geadviseerd worden door inkoop- en aanbestedingsadviseurs.
Heeft u een vraag over een lopende aanbesteding? Deze kunt u het best stellen aan de verantwoordelijke budgethouder of projectleider. Weet u niet wie dit is, of heeft u een vraag over het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid? Dan kunt u die vraag stellen aan een van de inkoop- en aanbestedingsadviseurs. Stuur een mail met uw vraag naar inkoop@steenwijkerland.nl.
Heeft u als onderneming of belangenvereniging belang bij de aanbesteding van de gemeente? En bent u het niet eens met wat er in de aanbestedingsdocumenten staat? Of bent u het niet eens over de wijze waarop de aanbesteding wordt uitgevoerd? Dan kunt u dat via onderstaand formulier een klacht indienen bij het gemeentelijke klachtenmeldpunt.