Aanbestedingsklacht

Heeft u een vraag of wilt u een klacht indienen? Op deze pagina leest u waar u moet zijn.

Vragen of meer informatie?

Heeft u een vraag over de manier waarop de gemeente Steenwijkerland handelt tijdens een aanbestedingsprocedure of een vraag over het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid? Deze kunt u aan ons stellen.

Inkoop is bij de gemeente geregeld volgens een gecoördineerd inkoopmodel. Kenmerkend voor dit model is dat de eindverantwoordelijkheid voor inkoop- en aanbestedingsprocedures decentraal in de organisatie ligt waarbij budgethouders en projectleiders ondersteund/geadviseerd worden door inkoop- en aanbestedingsadviseurs.

Heeft u een vraag over een lopende aanbesteding? Deze kunt u het best stellen aan de verantwoordelijke budgethouder of projectleider. Weet u niet wie dit is, of heeft u een vraag over het gemeentelijke inkoop- en aanbestedingsbeleid? Dan kunt u die vraag stellen aan een van de inkoop- en aanbestedingsadviseurs. Stuur een mail met uw vraag naar inkoop@steenwijkerland.nl.

Aanbestedingsklacht

Heeft u als onderneming of belangenvereniging belang bij de aanbesteding van de gemeente? En bent u het niet eens met wat er in de aanbestedingsdocumenten staat? Of bent u het niet eens over de wijze waarop de aanbesteding wordt uitgevoerd? Dan kunt u dat via onderstaand formulier een klacht indienen bij het gemeentelijke klachtenmeldpunt.

Klacht indienen bij het gemeentelijk klachtenmeldpunt