Gewijzigde openingstijden
Het gemeentehuis is op dinsdag 31 december 2024 geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 1 januari 2025 is het gemeentehuis gesloten.
Het gemeentehuis is op dinsdag 31 december 2024 geopend tot 16.00 uur.
Woensdag 1 januari 2025 is het gemeentehuis gesloten.
U kunt een briefadres aanvragen als u (nog) geen (vast) woonadres heeft. Bijvoorbeeld als u schipper of kermisexploitant bent. Ook als u verblijft u in een tehuis of inrichting, en u kunt of wilt zich niet inschrijven op dit adres, kunt u een briefadres aanvragen. De gemeente beoordeelt de aanvraag.
U vraagt persoonlijk een briefadres aan bij de balie van het gemeentehuis. Bel ons via telefoonnummer 14 0521 om een afspraak maken.
U neemt mee naar de afspraak:
Let op: ook de gever van het briefadres moet persoonlijk bij de afspraak aanwezig zijn met een geldig identiteitsbewijs.
Gaan we akkoord met het briefadres, dan krijgt u vanaf dat moment op dit briefadres post van organisaties van de overheid. De gever van het briefadres moet die post aan u geven. U moet uw briefadres wel zelf doorgeven aan andere organisaties.
Twijfelt u als gever van een briefadres over mogelijke gevolgen? Bijvoorbeeld voor uw uitkering of huurtoeslag. Dan kunt u het beste advies vragen aan die organisatie voordat u toestemming geeft.
Geef de juiste gegevens aan ons door. Doet u dit niet, dan kunt u een bestuurlijke boete krijgen van maximaal € 325,- (artikel 4.17 Wet basisregistratie personen).
Heeft u vragen, bel ons dan via telefoonnummer 14 0521.